Wanneer u bestelling klaar is brengen wij deze naar PostNl.
U ontvang dan een verzendbevestiging van ons.
FAQ categorie: Bestellen/Retourneren
Alles over bestellen en retourneren.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij ieder product staat de levertijd aangegeven.
Dit is in de meeste gevallen 1 tot 2 werkdagen exclusief verzending.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
- Vooruitbetaling
- iDeal
- Creditcard
- Bancontact
Wat zijn de verzendkosten?
Het versturen van brievenbuspakketjes kost €3,95
Het versturen van een pakketje kost €7,95
Vanaf €75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Alle bestelling worden met PostNL verzonden.
Afhalen is gratis.
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice.
Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.
Kan ik mijn bestelling retourneren of annuleren?
Indien u een artikel retour wilt sturen of een bestelling wilt annuleren dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Dit kan via mail, telefoon of in de winkel, op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur.
Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
Uw bestelling annuleren kan mits het product nog niet bedrukt is.
Total Print BV
Catharinastraat 34a
4901GR OOsterhout
0162 – 467 121
cadeaushop@totalprint.nl
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland of België naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Hoe kan ik bestellen?
U kunt 24 uur per dag uw bestellingen plaatsen via onze webwinkel. Deze worden op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 behandeld.
Daarnaast kunt u op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur onze bedrijf bezoeken om persoonlijk door één van onze collega’s geholpen te worden.
Natuurlijk zijn we ook telefonisch (0162 – 467 121) en via mail (cadeaushop@totalprint.nl) bereikbaar.